Aktuality
CzechPoint a Datové schránky
Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál
Projekt, jehož cílem je zredukovat přílišnou byrokracii ve vztahu občan – veřejná správa. V současnosti musí občan často navštívit několik úřadů k vyřízení jednoho problému. Czech POINT slouží jako asistované místo výkonu veřejné správy, umožňující komunikaci se státem prostřednictvím jednoho místa tak, aby „obíhala data ne občan“.
Cílem projektu Czech POINT je vytvořit garantovanou službu pro komunikaci se státem prostřednictvím jednoho universálního místa, kde je možné získat a ověřit data z veřejných i neveřejných informačních systémů, úředně ověřit dokumenty a listiny, převést písemné dokumenty do elektronické podoby a naopak, získat informace o průběhu správních řízení ve vztahu k občanovi a podat podání pro zahájení řízení správních orgánů. Jde tedy o maximální využití údajů ve vlastnictví státu tak, aby byly minimalizovány požadavky na občany.
Projekt Czech POINT přináší značné ulehčení komunikace se státem. V některých situacích stačí dojít pouze na jeden úřad. V konečné fázi projektu by občan mohl své záležitosti vyřizovat i z domova prostřednictvím internetu.
Co poskytuje Czech POINT:
- Výpis z Katastru nemovitostí
- Výpis z Obchodního rejstříku
- Výpis z Živnostenského rejstříku
- Výpis z Rejstříku trestů
- Výpis z Rejstříku trestů právnické osoby
- Přijetí podání podle živnostenského zákona (§ 72)
- Žádost o výpis nebo opis z Rejstříku trestů podle zákona č. 124/2008 Sb.
- Výpis z bodového hodnocení řidiče
- Vydání ověřeného výstupu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
- Podání do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
- Výpis z insolvenčního rejstříku
- Datové schránky
- Autorizovaná konverze dokumentů
- Centrální úložiště ověřovacích doložek
- Úschovna systému Czech POINT
- CzechPOINT@office
- Základní registry
- Výpis z Veřejných rejstříků
- Aktuální dostupnost služeb
Upozornění
Výpisy, které získáte na kontaktních místech Czech POINT jsou primárně určeny pro použití na území České republiky. Použití listin v zahraničí se řídí různými pravidly a v případě, že budete pro vaší listinu vyžadovat tzv. superlegalizaci nebo apostilizaci, je nutné získat jí u vlastníka dané agendy (např. výpis z KN na příslušním katastrálním pracovišti, výpis z RT přímo na Rejstříku trestů).
Zdroj informací : http://www.czechpoint.cz
Datové schránky

Datové schránky zásadně mění díky informačním technologiím způsob doručování (přijímání a podávání) úředních dokumentů. Pomocí datových schránek je možné zasílat dokumenty v elektronické podobě orgánům veřejné moci a také je takto od nich přijímat. Tento způsob komunikace – prostřednictvím datových schránek – nahrazuje klasický způsob doručování v listinné podobě, protože zákon o datových schránkách zrovnoprávňuje papírovou a elektronickou verzi zasílaného dokumentu. Orgánům veřejné moci a určitým skupinám právnických a podnikajících fyzických osob jsou datové schránky zřízeny automaticky ze zákona, všem ostatním na základě jejich žádosti. Cílem datových schránek je efektivnější – tedy rychlejší, levnější a spolehlivější veřejná správa, což pozitivně pocítí každý občan.
Výhody datových schránek
Zřízení i používání datové schránky je pro komunikaci s úřady zdarma, tudíž neplatíte za poštovné.
Většinu úředních písemností obdržíte do datové schránky. Výjimku představují dokumenty, které technicky nelze zasílat datovou zprávou nebo případy, kdy konkrétní právní předpis vyžaduje jiný způsob doručení.
Můžete komunikovat s úřady přes internet z pohodlí domova nebo z jakéhokoli místa na světě. Nejste omezeni úřední dobou úřadu ani otvírací dobou a vzdáleností od pošty.
Elektronická komunikace je rychlejší než tradiční postupy. Zpráva odeslaná úřadu se považuje za doručenou již v okamžiku dodání do datové schránky orgánu veřejné moci – tedy prakticky hned, kdy jí odešlete.
Datové zprávy nabízí lepší důkazní prostředky, protože odeslanou zprávu si můžete uložit a kdykoli prokázat, co jste přesně úřadu poslali. Oproti tomu z podacího lístku (k doporučené zásilce) nevyčtete, co bylo obsahem dopisu.
Vaše záležitosti můžete snadno svěřit jiné osobě, které důvěřujete. Pověřené osoby mohou mít též přístup k Vám dodaným datovým zprávám a mohou za Vás i zprávy posílat. Vám i tak zůstává možnost kontroly, protože jak doručené, tak i odeslané zprávy zůstávají ve schránce po dobu 90-ti dnů.
S přístupovými údaji k datové schránce se můžete přihlásit do informačních systémů sociální i finanční správy. Tam naleznete důležité údaje o stavu svých účtů důchodového a sociálního pojištění, daňových povinností atd. A samozřejmě můžete pomocí datové schránky i podávat všechna povinná přiznání. Viz eportal.cssz.cz a www.daneelektronicky.cz.
Výpisy z veřejných i neveřejných rejstříků a registrů získáte zdarma do své datové schránky, zatímco za jejich papírové vyhotovení byste jinak museli platit nemalé poplatky. Více viz CzechPOINT@home.
Pokud si povolíte příjem Poštovních datových zpráv (PDZ), mohou Vám do datové schránky zasílat písemnosti i soukromoprávní subjekty, jako jsou například banky, pojišťovny, dodavatelé energií apod. Poštovní datové zprávy můžete také soukromoprávním subjektům (fyzické, podnikající fyzické a právnické osoby) ze své datové schránky posílat. Pozn.: tato možnost je zpoplatněná, viz stránky o PDZ.
Zdroj: https://www.datoveschranky.info
Základní informace
| Identifikační údaje | |
|---|---|
| Doručovací adresa | Městys Častolovice Masarykova 10 517 50 Častolovice |
| IČO | 00274780 |
| DIČ | CZ00274780 |
| Číslo účtu |
1240135339/0800 2628571/0100 260764680/0300 |
| Elektronická podatelna | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
| Identifikátor datové schránky | sg9a6cf |
| Pracovní doba | ||
|---|---|---|
| Pondělí | 7:30 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
| Úterý | 6:30 - 11:30 | 12:30 - 15:00 |
| Středa | 7:30 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
| Čtvrtek | 6:30 - 11:30 | 12:30 - 15:00 |
| Pátek | 6:30 - 12:00 | - |
| Úřední hodiny - pro veřejnost | ||
|---|---|---|
| Pondělí | 8:00 - 11:00 | 13:00 - 17:00 |
| Středa | 8:00 - 11:00 | 13:00 - 17:00 |
| Pátek | 7:00 - 11:30 | - |
| Ing. Zdeněk Praus - starosta | |
|---|---|
| Telefon | 736 761 998 |
| Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
| Bc. Miloš Tichý - uvolněný místostarosta | |
|---|---|
| Telefon | 602 104 632 |
| Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
| Tomáš Hovorka - uvolněný místostarosta | |
|---|---|
| Telefon | 778 545 822 |
| Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
| Michaela Ehlová - podatelna, asistentka Úřadu městyse Častolovice | |
|---|---|
| Telefon | 778 545 821 |
| Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
| Barbara Hojná - pokladna, místní poplatky, evidence obyvatelstva, správa hřbitova, vidimace a legalizace, kácení dřevin, Czech POINT | |
|---|---|
| Telefon | 773 072 119 |
| Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
| Kristýna Hartmanová - ekonomický úsek | |
|---|---|
| Telefon | 773 758 212 |
| Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
| Adéla Bašová - knihovnice | |
|---|---|
| Telefon | 778 764 703 |
| Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | |
| David Konvalinka - správce budov místního hospodářství | |
|---|---|
| Telefon | 773 789 859 |
| Petr Kopecký – vedoucí místního hospodářství | |
|---|---|
| Telefon | 724 840 738 |
Povinně zveřejňované informace - Informace dle zákona č.106/1999 Sb.
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
1. Oficiální název
Městys Častolovice
Masarykova 10
517 50 Častolovice
2. Důvod a způsob založení
Zákon o obcích č.128/2000 Sb. S účinností od 10. října 2006 ustanovil Parlament České republiky předseda Poslanecké sněmovny Ing. Miloslav Vlček obec Častolovice v Královéhradeckém kraji městysem.
Městys pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů, při plnění svých úkolů chrání též veřejný zájem vyjádřený v zákonech a jiných právních předpisech. (zák.128/2000 Sb., § 2 odst. 2)
Městys spravuje své záležitosti samostatně (dále jen samostatná působnost). Při výkonu samostatné působnosti se městys řídí zákony a obecně závaznými právními předpisy vydanými ústředními orgány k jejich provedení. Město v samostatné působnosti zajišťuje ve svém územním obvodu hospodářský, sociální a kulturní rozvoj, ochranu a tvorbu zdravého životního prostředí, s výjimkou těch činností, které jsou zvláštními zákony svěřeny jiným orgánům jako výkon státní správy.
Městys dále vykonává státní správu v rozsahu stanoveném zvláštními zákony (dále jen přenesená působnost). Při výkonu přenesené působnosti se městys řídí zákony a ostatními obecně závaznými předpisy a v jejich mezích usneseními vlády a směrnicemi ústředních orgánů státní správy.
3. Organizační struktura
Uvedena v přiloženém dokumentu.
4. Kontaktní spojení
| 4.1 Kontaktní poštovní adresa |
|---|
| Městys Častolovice Masarykova 10 517 50 Častolovice |
| 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu |
|---|
| Městys Častolovice Masarykova 10 517 50 Častolovice |
| 4.3 Pracovní doba | ||
|---|---|---|
| Pondělí | 7:30 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
| Úterý | 6:30 - 11:30 | 12:30 - 15:00 |
| Středa | 7:30 - 11:30 | 12:30 - 17:00 |
| Čtvrtek | 6:30 - 11:30 | 12:30 - 15:00 |
| Pátek | 6:30 - 12:00 | - |
| 4.3 Úřední hodiny | ||
|---|---|---|
| Pondělí | 8:00 - 11:00 | 13:00 - 17:00 |
| Středa | 8:00 - 11:00 | 13:00 - 17:00 |
| Pátek | 7:00 - 11:30 | - |
| 4.4 Telefonní čísla | |
|---|---|
| Ing. Zdeněk Praus - starosta | 736 761 998 |
| Bc. Miloš Tichý - uvolněný místostarosta | 602 104 632 |
| Tomáš Hovorka - uvolněný místostarosta | 778 545 822 |
| Kristýna Hartmanová | 773 758 212 |
| Barbara Hojná - referentka | 773 072 119 |
| Michaela Ehlová - referentka |
494 323 911 |
| 4.5 Číslo faxu |
|---|
| neexistuje |
| 4.6 Adresa internetové stránky |
|---|
| www.ou-castolovice.cz |
| 4.7 Elektronická adresa podatelny |
|---|
| Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
| 4.8 Další elektronické adresy | |
|---|---|
| Ing. Zdeněk Praus - starosta | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
| Bc. Miloš Tichý - uvolněný místostarosta | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
| Tomáš Hovorka - uvolněný místostarosta | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
| Kristýna Hartmanová | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
| Bc. Hana Jedlinská Dis. | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
| Barbara Hojná | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
| Michaela Ehlová | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
5. Případné platby můžete poukázat
94-219571/0710 - ČNB
2628571/0100 - Komerční banka a. s.
1240135339/0800 - Česká spořitelna a. s.
260764680/0300 - ČSOB a. s.
6. IČO
00274780
7. DIČ
CZ00274780
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
8.2 Rozpočet
Rozpočet 2017
9. Žádosti o informace
Kdo může o informace zažádat?
Žadatelem o informace je každá fyzická i právnická osoba.
Jak a kde lze informace získat?
Žádosti o informace se podávají ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.
Písemná žádost v listinné podobě musí být zaslána na adresu:
Městys Častolovice
Masarykova 10
517 50 Častolovice
Elektronicky podaná žádost musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo prostřednictvím datové schránky sg9a6cf.
V případě osobního podání musí být žádost doručena na podatelnu městyse.
Informací ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím se rozumí jakýkoliv obsah nebo jeho část v jakékoliv podobě, zaznamenaný na jakémkoliv nosiči, tzn.:
- obsah písemného záznamu na listině
- záznam uložený v elektronické podobě
- zvukový záznam
- obrazový záznam
- audiovizuální záznam
Informací není počítačový program.
Lhůty pro vyřízení žádosti:
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti úřadu městyse či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu úřadu městyse (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
10. Příjem žádostí a dalších podání
Žádost o poskytnutí informace lze podat ústně, písemně, prostřednictvím telekomunikačního zařízení. Ústní žádosti, na které není vyžadována písemná odpověď, se neevidují. Ústní žádosti, na které je vyžadována písemná odpověď, evidují příslušní pracovníci, kterých se příslušná žádost týká. Žadatelem pro účel zákona číslo 106/1999 Sbírky je každá fyzická i právnická osoba, která žádá o informaci. Písemná žádost je doručena městskému úřadu městyse Častolovice, kde je zaevidována na podatelně a postoupena příslušnému odboru nebo pracovníkovi, který žádost vyřídí. Žádost je podána dnem, když byla zaevidována na podatelnu.
Příjem žádostí a dalších podání je možné ústně (na úřadě městyse Častolovice Masarykova 10, telefonicky na čísle 494 323 911), písemně (na úřadě městyse Častolovice Masarykova 10), elektronicky ( na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. )
11. Opravné prostředky
Opravné prostředky proti rozhodnutí, vydaného Úřadem městyse Častolovice se podávají ve lhůtách a způsobem stanoveným zvláštními předpisy (např. zák. č. 500/2004 Sb., správní řád). Ve vydaných správních rozhodnutích je uvedeno poučení o odvolání, které v konkrétním případě stanoví postup odvolatele při podání odvolání.
Způsob odvolání a jeho obsah:
• odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu úřadu městyse
• odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.
O odvolání rozhoduje:
• zastupitelstvo městyse - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce
• krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
12. Formuláře
Budou doplněny.
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
- Zákon číslo 1/1993 Sbírky, Ústava České republiky, ve znění pozdějších ústavních zákonů
- Usnesení předsednictva ČNR číslo 2/1993 Sbírky, o vyhlášení Listiny základních práv a svobod jako součásti ústavního pořádku České republiky, ve znění ústavního zákona
- Zákon číslo 309/1999 Sbírky, o Sbírce zákonů a o Sbírce mezinárodních smluv, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 101/2000 Sbírky, o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 128/2000 Sbírky, o obcích, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 129/2000 Sbírky, o krajích, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 312/2002 Sbírky, o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 314/2002 Sbírky, o stanovení obcí s pověřeným obecním úřadem a stanovení obcí s rozšířenou působností, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 132/2000 Sbírky, o změně a zrušení některých zákonů souvisejících se zákonem o krajích, zákonem o obcích, zákonem o okresních úřadech a zákonem o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 320/2002 Sbírky, o změně a zrušení některých zákonů v souvislosti s ukončením činnosti okresních úřadů, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 500/2004 Sbírky, Správní řád, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 82/1998 Sbírky, o odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu veřejné moci rozhodnutím nebo nesprávným úředním postupem, ve znění pozdějších předpisů
- Vyhláška číslo 388/2002 Sbírky, o stanovení správních obvodů obcí s pověřeným obecním úřadem a správních obvodů obcí s rozšířenou působností, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 512/2002 Sbírky, o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávních celků
- Zákon číslo 106/1999 Sbírky, o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 634/2004 Sbírky, o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 337/1992 Sbírky, o správě daní a poplatků, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 40/1964 Sbírky, Občanský zákoník, ve znění pozdějších přepisů
- Zákon číslo 3/1993 Sbírky, o státních symbolech České republiky, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 352/2001 Sbírky, o užívání státních symbolů České republiky a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 552/1991 Sbírky, o státní kontrole, ve znění pozdějších předpisů
- Zákon číslo 239/2000 o integrovaném záchranném systému
- Zákon číslo 238/2000 o hasičském záchranném sboru
- Ústavní zákon číslo 110/1998 o bezpečnosti České republiky
- Zákon číslo 227/2000 Sbírky, o elektronickém podpisu
- Zákon číslo 240/2000 Sbírky o krizovém řízení a o změně některých zákonů (krizový zákon)
- Zákon číslo 241/2000 Sbírky o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů
- Nařízení vlády 462/2000 Sbírky k provedení § 27 odst. 8 a § 28 odst. 5 zákona č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů (krizový zákon)
- Vyhláška MV číslo 380/2002 Sbírky k přípravě a provádění úkolů ochrany obyvatelstva
- Zákon číslo 119/1999 Sbírky o ozbrojených silách České republiky
- Zákon číslo 222/1999 Sbírky o zajišťování obrany ČR, ve znění pozdějších předpisů a novelizací
- Zákon číslo 585/2004 Sbírky o branné povinnosti a jejím zajišťování (branný zákon), ve znění pozdějších předpisů a novelizací
- Zákon číslo 412/2005 Sbírky o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti
14.2 Vydané právní předpisy
15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
15.2. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad nebylo dosud vydáno.
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv
V současné době úřad Městyse Častolovice neposkytuje žádné vzory licenčních smluv.
16.2 Výhradní licence
V současné době úřad Městyse Častolovice neposkytuje žádné výhradní licence.
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
18. Ostatní
Koncept Krizové karty obce je definován těmito atributy:
- karta přestavuje nástroj pro plnění některých úkolů vyplývajících z § 15 odst. 4 zákona č. 239/2000 Sb., o integrovaném záchranném systému a o změně některých zákonů, konkrétně „Obecní úřad seznamuje právnické a fyzické osoby v obci s charakterem možného ohrožení, s připravenými záchrannými a likvidačními pracemi a ochranou obyvatelstva.“
- karta byla navrhována jako podklad pro případ řešení krizové situace v obci,
- v kartě je snaha minimalizovat množství telefonních čísel z důvodu krátkodobé aktuálnosti těchto dat (na základě požadavku lze telefonní čísla doplnit),
- v kartě je uvedeno 8 typů nebezpečí, u kterých lze dle multikriteriální analýzy rizik očekávat vyhlášení krizového stavu pro část nebo celé území kraje,
- kapitoly "Evakuace, nouzové ubytování ..." a "Služby pro řešení krizových situací ..." jsou koncipovány pro případ, kdy obec není schopna v rámci svého území a blízkého okolí zajistit dostatečné síly a prostředky pro řešení krizové situace
Vyhlášky, nařízení
Obecně závazné vyhlášky
OZV 2025
OZV č. 1/2025 o místním poplatku za odkládání komunálního odpadu z nemovité věci
OZV 2023
OZV č. 1/2023 o místním poplatku ze psů
OZV č. 2/2023 o místním poplatku ze vstupného
OZV č. 3/2023 o místním poplatku za užívání veřejného prostranství
OZV č. 4/2023 o místním poplatku z pobytu
OZV č. 5/2023 o místním poplatku za odkládání komunálního odpadu z nemovité věci
OZV 2021
Obecně závazná vyhláška č. 1/2021, o místním poplatku z pobytu
Obecně závazná vyhláška č. 2/2021, o stanovení obecního systému odpadového hospodářství
Obecně závazná vyhláška č. 4/2021, o zákazu konzumace alkoholických nápojů na veřejném prostranství
Obecně závazná vyhláška č. 5/2021, o nočním klidu
OZV 2020
Obecně závazná vyhláška č. 1/2020, o místním poplatku ze psů
Obecně závazná vyhláška č. 2/2020, kterou se ruší obecně závazná vyhláška č. 4/2010
Obecně závazná vyhláška č. 3/2020, kterou se ruší obecně závazná vyhláška č. 5/2010
Obecně závazná vyhláška č. 4/2020, o místním poplatku za užívání veřejného prostranství
Obecně závazná vyhláška č. 5/2020, o místním poplatku ze vstupného
Obecně závazná vyhláška č. 6/2020, o místním poplatku z pobytu
OZV 2019
Obecně závazná vyhláška č. 1/2019, o regulaci používání zábavní pyrotechniky
OZV 2017
Obecně závazná vyhláška č.1/2017, o zákazu konzumace alkoholických nápojů na VP
Obecně závazná vyhláška č.2/2017, o nočním klidu
Obecně závazná vyhláška č.3/2017, o zákazu kouření a používání elektr. cigaret na VP
Obecně závažná vyhláška městyse Častolovice č. 4/2017
OZV 2009
OZV 2007
Nařízení
Nařízení č. 1/2016, o zákazu podomního a pochůzkového prodeje na území městyse
Směrnice
Směrnice k ochraně osobních údajů v kamerovém systému
Vnitřní směrnice č. 4 pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
Požární bezpečnost
Požární řád
Příloha č.1 - požární poplachový plán
Příloha č.2 - jednotka sboru dobrovolných hasičů městyse, kategorie, početní stav a vybavení
Příloha č.3 - přehled zdrojů vody, čerpacích stanovišť a směr příjezdu k nim, hydrantová síť
Nařízení vlády o podmínkách požární bezpečnosti při provozu komínů, kouřovodů a spotřebičů paliv
Ostatní
Ceník za nájem hrobového místa